Monday, June 6, 2011

HARI ini NAK cita
TIME aku pi kawat
kebangsaan kat JOHOR
2010
CITA INI DH LAMA
baru nk post :)


AKU START cerita sekrg nuh :P

4 HARI kami ada kat kem ALOR STAR 
berlatih kat sana..
tempat 2 okay best..
nk tgk pic? ada satu..

HA ! test cri aku..haha
semua pala botak :)
(aku sebeleh mamt baju biru 2)


LEPAS habis latihan 4 HARI 2...
kami semua dh setiap 
utk pi JOHOR

perjalan yg amat meletihkan
kedah ke johor
OMG !

3 hari kami kat sana
mANDI x cukup
tidur x cukup
NASIB baik makn cukp
hehe :)

14 negeri ada kat sana
air mandi memang x cukup...
nasib la.

INI 
picture aku and frend
aku kena 
menari kat atas pentas..
400
org duk tgk dari bawah...
haha
memalukan



sory pic x lawa...
:)

itu pic lepas buat bersembahan
okay la...
aku pon x nk merapu panjang2 lagi..bye :)



No comments:

Post a Comment