Tuesday, March 15, 2011

cita korean kegilaan wanita malaysia

hellloo apa khbar kawan2 yg cute2 hsem2
        pada taun ini dan pada saat ini..owg malaysia makin minat kat cita korean...aku pon heran (aku pon minat gak)....heheh
....korean korean 2 ja budak powpuan zaman sekarang ini...
   ada yg sampai tgk cita korean sampai koi 5 pagi...esok nk pi kerja x larat nk bagun,sakit mata la..semua ada...hehe (perli seseorg harap2 dia terasa)..haha
                            muka laki dlm cita ini..ada iras2 muka aku an..hahaha( perasaan)
      ha ! cita ini korg tgk dh?....x tgk lagi mohong sgt la...hahha
  apa yg best sgt cita korean ini..
korg bagi 5 sebab kat aku !
no1...aku dh tau..mesti sebab pelakon2 dia cute2 hsem2 an..
n02 apa?
no3 apa?
no4 apa?
no5 apa?
    ha gitau aku sekarang..hahaha
      tapi secara jujur cita korean memang the best !...haha
aku pon suka gak....( pengakuan yg memalukan)...haha


TGK LA...apa2 pon....jangi jgn tinggal solat sudah..haha
....piece 1 MALAYSIA...bye...asalamualikum !...

No comments:

Post a Comment