Saturday, March 19, 2011

aku dh minat cita boy over flower

AAAHHH !....cuti seminggu ini..aku duk layan cita boys before flower ja...hahaa
......ketagih lak....kerja kolah haram x buat....berabuk dh pa...i don no..haha
yg penting i dpt tgk cita ini...
ikut suka korg la nk kata aku apa2 pon...i don care (betul x aku ckp bi ini)haha
ha ! cute an...tapi papa pon..aku cute lagi arh !..haha..( pulun )..
       aku baru tgk ep11..korg kat mana dh?..habis dh pa?.....
lantak korg ar..hahaha...aku baru nk berjinak tgk cita ini...
baru nk paham sikit2
.ha !..dlm2 pelakon lam cita ini..dia aku paling minat..haha
cute gile beb !....dpt buat isteri best ini..hahah
.....dlm cita ini..dia gengster ow...haha..takut gak la....tgk...
nama betul dia apa ha?...pls gitau aku...

ha ! dulu ja lah kot...belah lu....as'salam
cita x lengkap an..ada aku kisah..haha
    

No comments:

Post a Comment