Thursday, December 30, 2010

HAPPy sebalik BENCI

ALAMAk.....
taun INI..happy la..DpT kelas YG bagus !....
TAPI !....ada PULAK...benda yg buat aku benci....mai masuk kelas aku lak !....(memang bukan kelas aku pon)
haha ! swie la ! member2 aku !...muka dia x yah la tunjuk kot !..nanti mak dia mai SAMAN aku mampus )
mamat INI..bukan aku sowg ja meluat !...ramai lagi !....
sebab2 org meluat kat dia...
1:SUKA kutuk belakang2
2:belagak GILA2
3:GEDIK..kalah powpuan
4:semua nk dia yg betul...
malas la..aku nk ckp semua tentang dia.....
         kalau nk cita pasai gaduh !...memang pernah sagt la !.....
aduuhh !..mcm mana....boleh dpt kelas yg sama ini !>....
Boleh tahan pandai gak la dia ini ! (perli)
pelik gak la aku pon !..tiba2 terus duk kelas agak the best la...
(bukan kelas pandai ngt pon kelas nomber 2 ja)
memang SIA# hilang mOOD nk belajar ow..kalau dia ada dlm KELAS ini !>.....
PMR lak !..huhu
        
                   KORG cuba pikir KALAU...
org indon DIpisahkan dgn *BAKSO*.....
     korg asa boleh ka x leh?
SAMA la..rasa benci aku dgn dia...
mesti x leh HILANGnya....



                

No comments:

Post a Comment